Бос лауазымға байқау өткізу туралы хабарландыру /Объявление о проведении конкурса на замещение вакантных должностей педагогов
Педагогтердің бос және уақытша бос лауазымдарына конкурс өткізу туралы хабарландыру
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің "№ 12 мектеп-гимназиясы" КММ бос және уақытша бос лауазымын жою мақсатында 2025 жылғы 15-25 желтоқсан аралығында орыс тілінде оқытатын педагог-ассистент (2 ставка) бос лауазымына орналасуға конкурс өткізеді.
Конкурсқа педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін және 2025 жылғы 25 желтоқсанғадейін сайт арқылы құжаттарды ұсынған педагогтер қатысады https://hr-nobd.edu.kz/#/sign-in тізімге сәйкес:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жібереді:
1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);
4) лауазымға қойылатын үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген Біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген 075/е нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) психикалық мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарды динамикалық байқаудың жоқтығы туралы анықтама;
8) наркологиялық науқастарды динамикалық байқаудың жоқтығы туралы анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta (Certificatein English Language Teaching to Adults) сертификаты. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл;
11) осы Қағидаларға 12, 13-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
12) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқудан ұсыным хат.
Құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.
Педагог-ассистенттің біліктілігіне қойылатын талаптар және лауазымдық міндеттері:
Лауазымдық міндеттері:
Жалпы үлгідегі білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады. Ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде, білім беру ұйымында болған уақыт ішінде, олардың дербес қызметі денсаулық жағдайы бойынша шектелген жағдайда, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыға көмек көрсетеді. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынысы бойынша білім алушыларға көмек көрсетеді.
Мұғалімнің басшылығымен білім беру, түзету және дамыту процестеріне қатысады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыны психологиялық қызмет мамандарының тексеруіне қатысады. Педагогикалық қолдау, сондай-ақ жеке білім беру бағдарламаларын (оқу жоспарларын), оның ішінде мінез-құлық бағдарламаларын жасауда оқушының ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қысқартылған (бейімделген), арнайы оқу бағдарламалары мен оқу материалдарын іске асыруды қамтамасыз етеді.
Оқыту және дамыту жұмысы процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушы туралы деректерді бақылауды және жинауды, білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін, оқушының оқу, әлеуметтік-бейімделу (мінез-құлық) дағдыларын дамыту динамикасын хаттамалауды жүзеге асырады, оқушының оқыту және әлеуметтену процесінің динамикасын мониторингілеу үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің мұғалімдері мен мамандарына ақпарат береді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың тыныс-тіршілігі мен денсаулығы қауіпсіздігінің қажетті жағдайларын сақтайды, сүйемелдеу кезеңінде қорғау педагогикалық режимін сақтайды.
Әр түрлі нанымдар мен көзқарастарға төзімділікті, білім беру процесіне қатысушылардың мәдени әртүрлілігіне ашықтықты көрсетеді және инклюзивті білім беруді, оның ішінде қоғамның ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға деген толерантты көзқарасын насихаттауды жүзеге асырады. Белгіленген нысан бойынша есепті құжаттаманы жүргізеді. Білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде балалар отбасы қатысатын ұйымға «құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
Жоғары педагогикалық білім және (немесе) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (педагогикалық) білім немесе жұмыс стажына талап қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат.
Педагог-ассистенттің біліктілігінің орта деңгейі болған жағдайда: педагог-модератор үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі болуы тиіс кемінде 3 жыл, сарапшы-педагог үшін-кемінде 4 жыл, зерттеуші-педагог үшін кемінде 5 жыл.Педагог - ассистент тікелей мектеп директорына бағынады.
Жұмыс және еңбекақы төлеу шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы, кемінде 36 сағат жалақы: 120 мың теңге (біліміне байланысты еңбек өтілі мен санатын есептемегенде).
Объявление о проведении конкурса на вакантную и временно вакантную должность педагогов
В целях ликвидации вакантной и временно вакантной должности КГУ «Школа-гимназия № 12» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования Восточно-Казахстанской области проводит с 15 по 25 декабря 2025 года конкурс на замещение вакантных должностей: педагога-ассистента (2 ставки) с русским языком обучения,
В конкурсе участвуют педагоги, соответствующие Типовым квалификационным характеристикам педагогов и предоставившие документы по 25 декабря 2025 года через сайт https://hr-nobd.edu.kz/#/sign-in согласно перечню:
Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками;
5) копия документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справка о состоянии здоровья по форме 075/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения, а также инструкций по их заполнению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справка об отсутствии динамического наблюдения больных с психическими поведенческими расстройствами;
8) справка об отсутствии динамического наблюдения наркологических больных;
9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии);
10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificatein English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 баллов; или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;
11) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложениям 12, 13 к настоящим Правилам.
12) рекомендательное письмо с места работы (по должности педагога), учебы.
Отсутствие одного из документов является основанием для возврата документов кандидату.
Требования к квалификации и должностные обязанности педагога-ассистента:
Должностные обязанности:
Осуществляет психолого-педагогическое сопровождение обучающего с особыми образовательными потребностями в организациях образования общего типа.
Оказывает помощь обучающемуся с особыми образовательными потребностями во время организованной учебной деятельности, в течение времени пребывания в организации образования, в случае, когда их самостоятельная деятельность ограничена по состоянию здоровья.
Оказывает помощь обучающимся по рекомендации психолого-медико-педагогической консультации.
Под руководством учителя принимает участие в образовательном, коррекционно-развивающем процессах.
Принимает участие при обследовании учащегося с особыми образовательными потребностями специалистами службы психолого
педагогического сопровождения, а также в составлении индивидуальных образовательных программ (учебных планов) в том числе поведенческих, обеспечивает реализацию сокращенных (адаптированных), специальных учебных программ и учебных материалов для удовлетворения особых образовательных потребностей учащегося.
Осуществляет наблюдение и ведет сбор данных об учащемся с особыми образовательными потребностями в процессе обучения и развивающей работы, протоколирование результатов освоения образовательной программы, динамики развития учебных, социально-адаптивных (поведенческих) навыков учащегося, предоставляет информацию учителю и специалистам службы психолого-педагогического сопровождения для мониторинга динамики процесса обучения и социализации учащегося.
Соблюдает необходимые условия безопасности жизнедеятельности и здоровья обучающихся с особыми образовательными потребностями, соблюдает охранительный педагогический режим в период сопровождения.
Проявляет толерантность к разным убеждениям и взглядам, открытость к культурному многообразию участников образовательного процесса и осуществляет пропаганду инклюзивного образования, в том числе толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями.
Ведет отчетную документацию по установленной форме.
Внедряет концепцию "Образование, основанное на ценностях" в организации с участием всех субъектов образовательного процесса, в том числе семьи детей.
Требования к квалификации:
Высшее педагогическое образование и (или) техническое и профессиональное, послесреднее (педагогическое)
образование или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку без предъявления требований к стажу работы.
Педагог-ассистент должен иметь при наличии среднего уровня квалификации стаж работы по специальности: для
педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта – не менее 4 лет, педагога-исследователя не менее 5 лет.
Педагог-ассистент подчиняется непосредственно директору школы.
Условия работы и оплаты труда: 5 дневная рабочая неделя, не менее 36 часов Заработная плата: 120 тысяч тенге (без учета стажа и категории, в зависимости от образования).